Register :: iPhone :: My page  :: Login
      |   whole day   |   page:     |    NOW   |   history   |   series   |   movies

 NickJr 29.06.2020

00.15 Frankie ja Frank
Frankie oppii vihdoin mitä tarkoittaa olla kaikista äänekkäin.
00.20 Peppa Pig
Peppa Pig
00.25 Peppa Pig
Peppa Pig
00.35 Sinä ja Sinin arvoitukset
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
00.55 Blaze ja monsterikoneet
Kun Crusher vahingossa kaataa kasvumausteputelin lihapullan päälle, se kasvaa jättimäiseksi ja rullaa pois. Blazen ja Picklen täytyy muuttua roboteiksi ja pysäyttää lihapulla ennen kuin se tuhoaa koko kaupungin.
01.15 Blaze ja monsterikoneet
Kun komentaja Megan joutuu pulaan Plutolla, robottisankarien täytyy kiitää madonreikien läpi, kurvata jäisten tulivuorten ohitse ja suhahtaa asteroidien välistä auttaakseen uuden ystävänsä takaisin kotiin.
01.40 Paw Patrol
Pelottoman Dannyn uusi kaukosäädin alkaa vahingossa ohjailla Everestin lumitraktoria ja Seikkailulahden jokaista ajoneuvoa.!
01.55 Paw Patrol
Rockyn täytyy pelastaa itsensä jouduttuaan kiipeliin saarelle, joka on täynnä Humdingerin jättämiä roskia.
02.35 Ässäluokka
Pinja kiitää Haaksirikkorotkoon etsimään kadonnutta aarretta ja pelastaa kommodori Smurkturkskin. // Kaken täytyy pysytellä pedissä flunssan takia. Pinjan pitää opetella käyttämään Maastosiipeä.
03.00 Ässäluokka
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
03.20 Peppa Pig
Peppa Pig
03.30 Max & Meeri
Max oppii viheltelemään ahkeran harjoituksen tuloksena ja käyttää uutta taitoaan Meerin auttamiseksi leikkikentällä. // Max pilaa yhteiskuvan mummille - tosin hänen hupsu ilmeensä saa mummin hymyilemään.
03.40 Frankie ja Frank
Frankiella ei ollut aavistustakaan, että vuorottelu Frankin kanssa vaatisi pitkää odottelua.
03.45 Bubble Guppies
Hyppää oppimisen ja naurun vetiseen maailmaan Bubble Guppiesin kanssa. Tämä veikeä ja rokkaava interaktiivinen show opettaa lapsille laajan kirjon erilaisia aiheita dinosauruksista hammaslääkäreihin, rock & rollista kierrätykseen ja väreistä lehmipoikiin. Näiden kiinnostavien aiheiden myötä lapset oppivat tieteestä, matematiikasta, kirjallisuudesta ja monesta muusta asiasta tässä esikoulua muistuttavassa musikaali-komediassa, joka tapahtuu inspiroivassa akvaarion kaltaisessa vedenalaisessa luokkahuoneessa. Molly, Gil ja heidän kalansuomuiset luokkatoverinsa ovat tavallisia esikoululaisia, jotka opettelevat maailman asioita leikin ja tutkimuksien avulla. Silmiä hivelevän näyttävä 3D CGI -maailma tarjoaa katsojalle huojuvia merilevämetsiä, upeita koralliriuttoja ja vedenalaisia puutarhoja. Oppimista maustaa pirteä pop, rock, kantri ja hip hop -musiikki. Show opettaa katsojalleen koululaisten elämää laulun, tanssin ja naurun kautta. Pue päällesi vesiasu ja hyppää oppimaan sekä nauramaan yhdessä Bubble Guppiesin kanssa.
04.05 Anni Taimen
Onni loukkaa itsensä ja alkaa pelätä korkeuksia. Hän pelkää jopa käyttää omaa hissiään.
04.20 Butterbean's cafe
Voipapu leipoo kakun, joka näyttää kevään kukkasilta. Onnistuvatko kevään sadekuurot pilaamaan kakun? // Dalia on hyvä laulaja, mutta hänen laulamisensa alkaa häiritä muita. Miten Voipapu voi kertoa asian hänelle ilman, että loukkaa hänen tunteitaan?
04.40 Sinä ja Sinin arvoitukset
Sinillä on suuria uutisia kaikille! Tällä kertaa Joose ja katsojat ryhtyvät Sinin arvoitusleikkiin etsimään vihjeitä ja seuraamaan johtolankoja selvittääkseen, mitä Sinillä on kerrottavanaan.
05.05 Ässäluokka
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
05.25 Blaze ja Monsterikoneet
Crusher saa Gabbyn Autopesun ylikierroksille, ja pesulan osat singahtavat ympäri Axle Cityä. Blazen ja AJ:n täytyy liukastella kadonneiden osien perään ja korjata Autopesu, jotta heidän ystävänsä pääsevät vihdoin pesulle.
05.45 Rusty Rivets
Avaruusalus tekee pakkolaskun Maahan. Rustyn ja Roosa pitää auttaa muukalaisparkaa pääsemään ajoissa takaisin kotiplaneetalleen tärkeää muukalaisjuhlaa varten.
06.00 Rusty Rivets
Lasse, Rusty ja Roosa vannovat palauttavansa toukan sen kotiin, aivan viidakon korkeimman puun latvaan!
06.10 Paw Patrol
Pentujen pitää houkutella iso apina Paw Patrolleriin, jotta he voivat viedä sen takaisin viidakkoon. // Kisu jää kiipeliin kotkan pesään ja tarvitsee apua päästäkseen alas.
06.35 Paw Patrol
DJ Rubblen uusi tanssikappale houkuttelee lepakot pois luolastaan. // Kova tuulenmyräkkä uhkaa Marshallia ja Sensei Yumia.
06.55 Frankie ja Frank
Kun Frank oppii aakkoset, hän ei halua lopettaa lorun laulamista.
07.00 Peppa Pig
Peppa Pig
07.05 Peppa Pig
Peppa Pig
07.10 Peppa Pig
Peppa Pig
07.15 Peppa Pig
Peppa Pig
07.25 Yy, kaa, tanssi
Todellinen banjontäyteinen länkkäritarina kaupungista, joka on kadottanut lännentanssiin tarvittavan liikkeen, sekä nuoresta, jonka on etsittävä liike sisimmästään.
07.30 Sinä ja Sinin arvoitukset
Tutkimme Sinin vihjeitä selvittääksemme, mitä kirjaa Sini haluaa lukuhetken aikana lukea. Etsiessämme vihjeitä harjoittelemme tunnistamaan kirjaimia, autamme herra Suolaa ja rouva Pippuria ostoslistan tekemisessä ja livahdamme kirjaan!
07.55 Paw Patrol
Gustavon kitara katoaa ja pentujen pitää löytää se ennen illalla pidettävää nuotiokonserttia. // Farmari Yumin uusi vuohijoogatunti on suuri menestys, kunnes hänen vuohensa katoavat. Paw Patrolin pitää löytää ne ja tuoda ne takaisin Yumin farmille.
08.15 Paw Patrol
Paw Patrol auttaa farmari Alia ja farmari Yumia viemään manaatin suolle. // Herra Porter ja Alex ovat tahmaisessa tilanteessa, meinaan korviaan myöten vaahterasiirapissa. Paw Patrolin tehtävä on pelastaa sekä Porterit että aamupala.
08.40 Paw Patrol
Kapu Turbotin laiva on ajanut karille, ja pentujen täytyy auttaa se turvallisesti satamaan. // Lumimyrsky uhkaa pilata hedelmätarhan sadon, joten pentujen on pantava hösseliksi.
09.00 Shimmer ja Shine
Söpö pikku zingviini sieppaa toivekolikon, mistä seuraa ajojahti ympäri tyttöjen uutta laivaa. // Tytöt menevät vesiputoushenki Imman luo allasbileisiin, mutta Zeta seuraa heidän kintereillään.
09.25 Ässäluokka
Pinja kiitää Haaksirikkorotkoon etsimään kadonnutta aarretta ja pelastaa kommodori Smurkturkskin. // Kaken täytyy pysytellä pedissä flunssan takia. Pinjan pitää opetella käyttämään Maastosiipeä.
09.45 Blaze ja Monsterikoneet
Crusher yrittää itse saavuttaa bleisausvauhtia, ja onnistuu vahingossa lähettämään Blazen moottorin lentoon. Kun Blaze ja Crusher kisaavat vastakkain, moottorittoman Blazen täytyy keksiä uusia keinoja voittamiseen.
10.10 Blaze ja Monsterikoneet
Pian alkaa kaikkien aikojen toinen tiimiautohaaste - kisa, jossa kaksi autoa kisaavat joukkueena. Tällä kertaa Blazen tiimikaveri on Crusher. Malttaako Crusher olla huijaamatta, jotta voittaisi ihan ensimmäistä kertaa?
10.30 Rusty Rivets
Roosa esiintyy Sprocketvillen kykyshow’ssa Rustyn ja Bittien avustuksella. // Kun Lasse joutuu vahingossa heliumpallojen avulla lentävän korin kyytiin, Rustyn ja Roosan on keksittävä, miten hänet saa turvallisesti alas
10.55 Rusty Rivets
Lasse ja Emilia käynnistävät vahingossa sukellusveneen ja joutuvat sen mukana meriseikkailulle.
11.05 Frankie ja Frank
Frankie ja Frank leikkivät lempileikkiään nimeltään Patsaat.
11.10 Anni Taimen
Anni ja Pusse auttavat Karitaa voittamaan ujoutensa, jotta hän voisi nauttia lempiajanvietteestään. // Pikki-Pekko pelkää olevansa liian pieni, jotta voisi auttaa hotellissa.
11.30 Butterbean's cafe
Neiti Marmeladin erehdys saa valtavan piparkakku-ukon säntäilemään villisti. Saako paputiimi veitikan kiinni ennen kuin se tuhoaa kahvilan? // Doora matkii Krookusta aivan kaikessa, ja Krookus hermostuu. Menikö heidän leikkituokionsa nyt pilalle?
11.55 Bubble Guppies
Hyppää oppimisen ja naurun vetiseen maailmaan Bubble Guppiesin kanssa. Tämä veikeä ja rokkaava interaktiivinen show opettaa lapsille laajan kirjon erilaisia aiheita dinosauruksista hammaslääkäreihin, rock & rollista kierrätykseen ja väreistä lehmipoikiin. Näiden kiinnostavien aiheiden myötä lapset oppivat tieteestä, matematiikasta, kirjallisuudesta ja monesta muusta asiasta tässä esikoulua muistuttavassa musikaali-komediassa, joka tapahtuu inspiroivassa akvaarion kaltaisessa vedenalaisessa luokkahuoneessa. Molly, Gil ja heidän kalansuomuiset luokkatoverinsa ovat tavallisia esikoululaisia, jotka opettelevat maailman asioita leikin ja tutkimuksien avulla. Silmiä hivelevän näyttävä 3D CGI -maailma tarjoaa katsojalle huojuvia merilevämetsiä, upeita koralliriuttoja ja vedenalaisia puutarhoja. Oppimista maustaa pirteä pop, rock, kantri ja hip hop -musiikki. Show opettaa katsojalleen koululaisten elämää laulun, tanssin ja naurun kautta. Pue päällesi vesiasu ja hyppää oppimaan sekä nauramaan yhdessä Bubble Guppiesin kanssa.
12.15 Peppa Pig
Peppa Pig
12.20 Peppa Pig
Peppa Pig
12.25 Peppa Pig
Peppa Pig
12.35 Sinä ja Sinin arvoitukset
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
12.55 Blaze ja monsterikoneet
Kun Crusher vahingossa kaataa kasvumausteputelin lihapullan päälle, se kasvaa jättimäiseksi ja rullaa pois. Blazen ja Picklen täytyy muuttua roboteiksi ja pysäyttää lihapulla ennen kuin se tuhoaa koko kaupungin.
13.20 Blaze ja monsterikoneet
Kun komentaja Megan joutuu pulaan Plutolla, robottisankarien täytyy kiitää madonreikien läpi, kurvata jäisten tulivuorten ohitse ja suhahtaa asteroidien välistä auttaakseen uuden ystävänsä takaisin kotiin.
13.40 Paw Patrol
Pelottoman Dannyn uusi kaukosäädin alkaa vahingossa ohjailla Everestin lumitraktoria ja Seikkailulahden jokaista ajoneuvoa.!
13.55 Paw Patrol
Rockyn täytyy pelastaa itsensä jouduttuaan kiipeliin saarelle, joka on täynnä Humdingerin jättämiä roskia.
14.10 Paw Patrol
Pormestari Humdinger keksii vääriä hätätilanteita, jotta kisut vaikuttaisivat pätevämmiltä kuin Paw Patrol. // Wingnutien uusi lemmikkistrutsi karkaa kotimatkalla. Paw Patrolin pitää löytää se ja viedä se Wingnutien maatilalle.
14.35 Ässäluokka
Pinja kiitää Haaksirikkorotkoon etsimään kadonnutta aarretta ja pelastaa kommodori Smurkturkskin. // Kaken täytyy pysytellä pedissä flunssan takia. Pinjan pitää opetella käyttämään Maastosiipeä.
15.00 Ässäluokka
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
15.25 Peppa Pig
Peppa Pig
15.30 Max & Meeri
Max oppii viheltelemään ahkeran harjoituksen tuloksena ja käyttää uutta taitoaan Meerin auttamiseksi leikkikentällä. // Max pilaa yhteiskuvan mummille - tosin hänen hupsu ilmeensä saa mummin hymyilemään.
15.40 Frankie ja Frank
Frankie ja Frank esittelevät katsojille muutamia lempimuotojaan.
15.45 Bubble Guppies
Hyppää oppimisen ja naurun vetiseen maailmaan Bubble Guppiesin kanssa. Tämä veikeä ja rokkaava interaktiivinen show opettaa lapsille laajan kirjon erilaisia aiheita dinosauruksista hammaslääkäreihin, rock & rollista kierrätykseen ja väreistä lehmipoikiin. Näiden kiinnostavien aiheiden myötä lapset oppivat tieteestä, matematiikasta, kirjallisuudesta ja monesta muusta asiasta tässä esikoulua muistuttavassa musikaali-komediassa, joka tapahtuu inspiroivassa akvaarion kaltaisessa vedenalaisessa luokkahuoneessa. Molly, Gil ja heidän kalansuomuiset luokkatoverinsa ovat tavallisia esikoululaisia, jotka opettelevat maailman asioita leikin ja tutkimuksien avulla. Silmiä hivelevän näyttävä 3D CGI -maailma tarjoaa katsojalle huojuvia merilevämetsiä, upeita koralliriuttoja ja vedenalaisia puutarhoja. Oppimista maustaa pirteä pop, rock, kantri ja hip hop -musiikki. Show opettaa katsojalleen koululaisten elämää laulun, tanssin ja naurun kautta. Pue päällesi vesiasu ja hyppää oppimaan sekä nauramaan yhdessä Bubble Guppiesin kanssa.
16.05 Anni Taimen
Onni loukkaa itsensä ja alkaa pelätä korkeuksia. Hän pelkää jopa käyttää omaa hissiään.
16.20 Butterbean's cafe
Voipapu leipoo kakun, joka näyttää kevään kukkasilta. Onnistuvatko kevään sadekuurot pilaamaan kakun? // Dalia on hyvä laulaja, mutta hänen laulamisensa alkaa häiritä muita. Miten Voipapu voi kertoa asian hänelle ilman, että loukkaa hänen tunteitaan?
16.40 Sinä ja Sinin arvoitukset
Sinillä on suuria uutisia kaikille! Tällä kertaa Joose ja katsojat ryhtyvät Sinin arvoitusleikkiin etsimään vihjeitä ja seuraamaan johtolankoja selvittääkseen, mitä Sinillä on kerrottavanaan.
17.00 Ässäluokka
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
17.25 Blaze ja Monsterikoneet
Crusher saa Gabbyn Autopesun ylikierroksille, ja pesulan osat singahtavat ympäri Axle Cityä. Blazen ja AJ:n täytyy liukastella kadonneiden osien perään ja korjata Autopesu, jotta heidän ystävänsä pääsevät vihdoin pesulle.
17.45 Rusty Rivets
Avaruusalus tekee pakkolaskun Maahan. Rustyn ja Roosa pitää auttaa muukalaisparkaa pääsemään ajoissa takaisin kotiplaneetalleen tärkeää muukalaisjuhlaa varten.
18.00 Rusty Rivets
Lasse, Rusty ja Roosa vannovat palauttavansa toukan sen kotiin, aivan viidakon korkeimman puun latvaan!
18.10 Paw Patrol
Pentujen pitää houkutella iso apina Paw Patrolleriin, jotta he voivat viedä sen takaisin viidakkoon. // Kisu jää kiipeliin kotkan pesään ja tarvitsee apua päästäkseen alas.
18.35 Paw Patrol
DJ Rubblen uusi tanssikappale houkuttelee lepakot pois luolastaan. // Kova tuulenmyräkkä uhkaa Marshallia ja Sensei Yumia.
18.55 Frankie ja Frank
Frank auttaa omalla tavallaan Frankieta näyttämään mitä eroa on isolla ja pienellä.
19.00 Peppa Pig
Peppa Pig
19.05 Peppa Pig
Peppa Pig
19.10 Peppa Pig
Peppa Pig
19.15 Peppa Pig
Peppa Pig
19.25 Yy, kaa, tanssi
Kertomus lapsesta, joka yrittää vain sopeutua joukkoon. Itsetutkiskelu yhdistää ryhmän, mutta kaikkein innostavin on musiikin rytmi.
19.30 Sinä ja Sinin arvoitukset
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
19.50 Paw Patrol
Seikkailulahden rannalla olevat vauvakilpikonnat tarvitsevat pentujen apua päästäkseen mereen. // Rannalle ajautunut valas aiheuttaa päänvaivaa Paw Patrolille.
20.15 Paw Patrol
Pentujen on pelastettava pieni kissanpentu, joka on joutunut yksinään keskelle merta. // Kivivyöryn vangiksi jäänyt juna saa pennut tarttumaan toimeen.
20.40 Paw Patrol
Hajonnut junaraide keskeyttää pentujen tanssipelin. // Sankka sumu aiheuttaa Seikkailulahdella ongelmia, kun laivat ovat vaarassa törmätä saareen.
21.05 Shimmer ja Shine
Zeta varastaa mahtavan kimallehengen sauvan. Jos tytöt eivät saa sauvaa ajoissa takaisin, kimallehengen palatsi katoaa. // Tytöt löytävät tyhjän kristallin ja vievät sen jalokiviprinsessalle, joka valmistaa taikakiviä.
21.25 Ässäluokka
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
21.45 Blaze ja monsterikoneet
Crusher huijaa kisapäivänä kahta kauheammin voittaakseen Blazen ja Wattsin ja lähettää heidät todella kauas. Blaze ja Watts laittavat kaikkensa peliin pelastaakseen AJ:n ja Gabbyn ja ehtiäkseen takaisin kisaan.
22.10 Blaze ja monsterikoneet
Kun Picklen perheen kaikki jäsenet eksyvät metsään, Pickle lyöttäytyy yhteen hinausauto-Blazen kanssa ja ryntää apuun.
22.30 Rusty Rivets
Kun Roosan tabletti päätyy järvenpohjaan, Rusty sukeltaa pelastamaan päivän./Sirkus on tulossa kaupunkiin // mutta kun sirkusjunan moottori hajoaa, Rustyn pitää keksiä, miten juna saadaan ajoissa perille avajaisiltaan.
22.55 Rusty Rivets
Rusty ja Roosa tekevät Bottisaurukselle rullaluistimet, mutta se ei osaa jarruttaa vaan kiitää villisti ympäri kaupunkia
23.10 Anni Taimen
Pörhöjä pelottaa, sillä he luulevat, että hirviö vaanii heitä hotellissa. // Prinsessa Mii auttaa Laria ja Pikki-Pekkoa kimmellimallaan, mutta innostuu liikaa ja 'korjaa' kaiken hotellissa.
23.30 Frankie ja Frank
Frankie on innoissaan "Arvaa Frankin Ääni" -leikistä.
23.35 Butterbean's cafe
Voipavulta loppuu maagiset taikahelyt, joten keijut lähtevät seikkailemaan ja etsimään niitä lisää. Neiti Marmeladi kuulee heidän aikeistaan ja tahtoo helyt itselleen. Kuka mahtaa löytää taikahelyt ensimmäisenä?
23.55 Bubble Guppies
Kun muksut kuulevat, että Molly saa kohta pikkusisaruksen, kaikki innostuvat vauvoista! He oppivat, että vauvat tarvitsevat huolenpitoa ja paljon rakkautta. Päivän päätteeksi he lähtevät sairaalaan katsomaan uutta vauvaa!

rekisteriseloste

© Tokavuh Technologies - info@telkussa.fi

login:
password:

forgot my password